søndag, september 07, 2008

Advent og dagen derpå

lør des 01, 2007 23:26
[ Humør: søvnig ]
[ Akkurat nå: slapper jeg av ]


Av ein eller annen grunn har ikkje formen vore heilt på topp i dag ,noko derimot julebordet i går definitivt var.God mat og drikke, ein morsom revy og bra dansemusikk etterpå. På alle måter ein vellukka kveld.
Idag har eg fått opp julegardiner og lagt på julevoksduken på kjøkkenet samt satt opp adventsstaken. Koselig med julepynta kjøkken når ein held på med baking og andre forberedelser i adventstida. No har eg lage deigen til Nordlandskaker som eg skal steike i morgon.Planen er å lage krumkakene og i morgon, dobbel porsjon, sidan eg skal lage til foreldra mine og.
Dessverre har eg nattevakt på julafta og den er heilt umulig å få bytta vekk.Ekstra dumt i år sidan eldsteguten med familie kjem heim.Einaste eg kan håpe på er at avd. er tom for pas. i jula og blir stengt. Men så er det sånn at jula er ei tung tid for mange og pågangen kan bli blir ekstra stor då. Men juledagane har eg fri.

Ingen kommentarer: