søndag, september 07, 2008

Diverse

søn jan 20, 2008 5:44
[ Humør: søvnig ]
[ Akkurat nå: slapper jeg av ]
Registrerte brukere


Lite hagerelatert å skrive om, så det blir litt lenge mellom innlegga.Men har fått frø frå lene i lillehammer og smg* og skal prøve meg på staudesådd for første gang iår. Tusen takk til dåke. Må berre få tak i noko jord først.Ja og så har eg jo sendt inn ei lita bestilling til hageglede....liljene Luxor og Centerfold + Heuchera `obsidian`.
Ellers sitte eg på jobb her no med "sand" i augene. Blei litt for lite søvn i dag pga. Ungdommens kulturmønstring eg måtte på med to av gutane som skulle delta.Men jammen gjekk ikkje 11 åringen vidare til fylkesfinalen i Bergen .Han spelar klassisk gitar sammen med ein kamerat.Så då blir det Grieghallen i april.
Pilkurset eg meldte meg på blei desverre avlyst. For få påmeldte.Får kjøpe ei bok kanskje og kurse meg på egen hånd.

Ingen kommentarer: