søndag, september 07, 2008

Familiehelg

søn nov 25, 2007 21:15
[ Humør: fornøyd ]
[ Akkurat nå: slapper jeg av ]
Registrerte brukere


Ei koselig helg har dette vore med feiring av 75-års dagen til mi mor. Fullt hus og stormende jubel. Ikkje alltid lett å samle heile familien, så heller ikkje denne gangen var me heilt fulltallige.Dattera på 21 skal ha eksamen på mandag, så ho måtte forståelig nok prioritere studiene denne helga.Men til jul blir me heldigvis samla her heile gjengen. julekassetten eg etterlyste på forumet i fjor er i hus, så no kan me sjå adventstida lyst i møte. Etter mykje leiting og telefonar fann me at nasjonalbiblioteket i Oslo hadde sikringseksemplar av kassetten.Eineste muligheten blei da å sette seg nattoget til Oslo , få kassetten kopiert, og ta ettermiddagstoget tilbake. Ein liten 14 timers togtur. I Oslo var dei først lite villige til å la oss kopiere kassetten , men eg trur dei etterkvart forstod den lange reise vår og alt bryet me hadde hatt. Høyrde eg ordet galskap??
På hagefronten er det lite å meddele, men har bestillt disse rosene hosJaksland roser:

Therese Bugnet
Abraham Darby
Morden centennial
Heritage
Leander
Golden Celebration
Eglantyne
Falstaff
Glamis Castle
Constanse spry
Charles Austin
Crown Princess Margareta
Crocus Rose.
Clair Renaissance
Ghislaine de Feligonde
Sekel
Westerland
Rosa nitida Dart's Defender
Stanwell perpetual
Penny lane

Gler meg til våren ja.

Ingen kommentarer: