søndag, september 07, 2008

Liljedille

søn mar 30, 2008 0:30
[ Akkurat nå: slapper jeg av ]
Registrerte brukere


Idag har eg fått liljene i hus frå den eksklusive fellesimporten til jazz.. Løkane såg fine ut. Skal få dei i jord i morgon. Disse liljene bestillte eg:

Friso
Anastasia
African queen
Scheherazade

Eg fekk og mail ifrå Hyde &Son idag med beskjed om at dei hadde sendt liljeløkane denne veka. Måtte berre postgangen gå greitt. Disse liljene ventar eg på derifrå:

Dimention
Ebony
Geisha Girl
Elodie
Miss Lucy
Scheherazade
Boogie Woogie
Nymph

Bildelink ligg i forrige dagboknotat.Glemte at eg hadde bestillt Scheherazade herifrå då eg bestillte ifrå Eurobulb, men då har eg jo nokre løkar å bytte bort.Har og bestillt nokre liljer ifrå Bakker og Hageglede.
Ellers har eg gjort klar jordbærpyramiden.Vaska og beisa den. Planen er å lage til ein liten kjøkkenhageavdeling iår og plassere denne der sammen med nokre pallekarmer.Får tak i dei på Felleskjøpet her til 60kr. stk.

Ingen kommentarer: