søndag, september 07, 2008

Småstein

tir jun 05, 2007 23:38
[ Humør: nøytral ]
[ Akkurat nå: slapper jeg av ]
Registrerte brukere
i uhorvelige mengder har me plukka no og er enda ikkje ferdig. I tillegg er det nokre digre beist rett under overflata.Me jobba med ein i halvanna time idag før den måtte bøye seg for overmakta og havna oppå bakken. Ein STOR tilfredstillelse. Ellers har eg utvida to bed. Greitt å gjere det før plenen blir sådd ,så slepp eg å grave vekk gresstorv.Rosene er ikkje komt i jorda enda stakkars. Men dei pynter fint opp på terassen då. Fleire står i blomst no.I skråningen blomstrer Moje hammerberg og alle de andre står med knopper.Lykkefunnen har vokst masse og breidd seg godt utover leveggen. Fy søren kor eg gler meg til alle rosene blomstrer..og dufter. Ei herlig tid me er inne no og berre tre veker til ferie.

Ingen kommentarer: